Istoria brandului de tricouri Gildan

Istoria brandului de tricouri Gildan

   In cateva cuvinte va relatam ce inseamna o afacere bine integrata intr-o economie puternica din perspectiva producatorului de tricouri Gildan.

   Gildan a fost înființată de familia Chamandy în Canada în 1984. Inainte si pana in acea perioadă, familia conducea o companie producătoare de îmbrăcăminte pentru copii. A decis să își producă propriul lor material textil într-un efort de a reduce costurile. Întrucât producția de țesături a continuat să crească, depășind în curând propria lor cerere, familia Chamandy a decis să caute modalități de utilizare a excesului de țesătură produs. În acel moment, piața de imprimare personalizata s-a dezvoltat puternic astfel a părut a fi o mare oportunitate și, prin urmare, au început să producă tricouri goale pentru decorare și personalizare.

Ca importator distribuitor Top-Protectie aigura din stoc tricourile cele mai vandute care sunt tricourile cu maneci scurte GI5000 cu varietatea de culori din paletar , tricouri cu maneci lungi GI64400 in diverse culori, tricourile cu guler polo de calitate GI3800

     Avantajele generale ale tricourilor sunt calitatea peste mediede bumbac rezistent la spalare, croiala buna, usor de personalizat prin serigrafie sau alte tehnici de imprimare cum ar fi termotransfer, broderie. Puteti realiza rapid sigla dvs pe tricouri, pentru a promova identitatea firmei in randul clientilor.

    Gildan a evoluat dintr-o companie de țesături cu creștere rapidă pentru a deveni în cele din urmă o companie de clasă mondială, integrată pe verticală și comerciant de îmbrăcăminte de calitate de marcă de calitate. Astăzi, Compania operează în primul rând într-un segment de afaceri; care sunt îmbrăcăminte de mare volum, de bază, adesea completate, care nu sunt de modă. Compania este cel mai mare furnizor de articole de îmbrăcăminte activă pentru piața angro de îmbrăcăminte imprimată atât în ​​S.U.A. cât și în Canada și este, de asemenea, un furnizor de frunte pe aceeași piață din Europa. Compania vinde tricouri, cămăși, bluze, hanorace, jachete fleece în cantități mari distribuitorilor angro ca și "blanks" nedecorate, care ulterior sunt decorate prin imprimante cu diferite desene și logo-uri. În final, consumatorii achiziționează produsele companiei, cu eticheta Gildan, în locuri precum evenimente sportive, divertisment și excursii corporative, firme si companii din toate sectoarele, precum și destinații de călătorie și turism. Alte utilizări finale includ uniforme de lucru și aplicații similare pentru a transmite identitatea individuală, de grup și de echipă.

   În plus față de continuarea creșterii sale în cadrul canalului cu ridicata, Gildan implementează o inițiativă majoră de creștere economică pentru a vinde șosete, lenjerie de corp și articole de îmbrăcăminte activă la comercianții cu amănuntul din America de Nord. Gildan este specializată în comercializarea pe scară largă și fabricarea de produse de bază de îmbrăcăminte non-modă pentru clienții care necesită un lanț de furnizare eficient și o calitate constantă a produselor pentru programe de reaprovizionare automată cu volum mare. Oferta noastră de produse se concentrează asupra principalelor stiluri active de îmbrăcăminte vândute în diferite materiale, greutăți și culori. În 2006, am introdus, de asemenea, o varietate de stiluri de lenjerie de corp pentru bărbați și băieți și șosete atletice în linia noastră de produse.

   Sediul central al companiei Gildan este situat în Montreal, Quebec, Canada, avand aproximativ 15.000 de angajați cu normă întreagă în întreaga lume. Gildan a fost listat public pe TSX în 1998 și pe NYSE în 1999.

Taguri:

Comentarii